Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~czernislaw | użytkownik

imię i nazwisko adresWarszawa zarejestrowany04.04.2008 @15:29:29 ostatnio na stronie21.04.2017 @10:55:06



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty38 komentarze152 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Rip56    16.02.2010 @21:37:36
Świetne pf, render robota mnie powalił. 3D max?
~Weuniany    15.02.2010 @22:20:59
Zgadłeś, to Monica. W sumie to nie starałem się oddać podobieństwa jej twarzy. Bardziej chodziło mi o jej strój. Dzięki za komentarz. Pozdrawiam !!!
_______
Zapraszam do mojej galerii
~mcklocek    16.12.2009 @18:33:37
czad galeria
~pekinnek    23.11.2009 @07:05:14
Dziękuję czernislawie
_______
Pozdrawiam
~colloomb    21.11.2009 @21:57:16
dzięki, spoko galeria
~niezmiernieZboczona    29.10.2009 @20:07:25
hmmm... o tym nie pomyslalam...
_______
~Monica    20.09.2009 @17:30:30
dzięki
~LadyInAMist    17.09.2009 @23:09:23
Kostek pamiętasz?
~HelmiHauta    17.09.2009 @21:28:39
łoo nie słyszałam, hehe ferari na szydełku musi wygladac rewelacyjnie
~youyou    17.09.2009 @21:08:00
dziękuję...
~tworzywo1    17.09.2009 @13:03:14
pozdrawiam...
_______
kombinat fotograficzny "bobry"
~LadyInAMist    14.09.2009 @18:28:39
O szlag.
Może pamiętasz jeszcze niektórych nauczycieli.
Ja już mam dość.
+yadou    14.09.2009 @17:03:22
No podobno.
~LadyInAMist    14.09.2009 @16:07:57
A co się stało?
~madlittledog    13.09.2009 @22:36:14
dzieki mistrzu
~Nagrobek    13.09.2009 @21:17:51
Dzięki za rzucenie oczodołami na moje płody
Co do Twojej najnowszej pracy to ciekawa kompozycja i pomysł.
!unreal    07.09.2009 @09:47:53
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~headless    06.09.2009 @18:46:01
dzięks
_______
życie jest piękne.
~inverse87    13.08.2009 @16:27:31
poza autoportretem reszta prac jest rewelacyjna
~dragonflydesign    13.08.2009 @16:26:51
Bardzo fajne masz koncepty I Pratchetta lubisz (teraz już rozumiem skąd pomysły). Ale ten autoportret jest straszny:p
~monschau    04.08.2009 @12:46:43
dzięki dzięki
~madlittledog    11.06.2009 @13:42:48
jasne ze tak Nyga
~stchu    10.06.2009 @16:24:36
dzieki
~madlittledog    27.05.2009 @16:58:06
jestes chory :P
~Qbosh    20.04.2009 @16:48:46
Dzięki bardzo!
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt